حمل جهیزیه

یکی از مواردی که بعد از شنیدن کلمه ازدواج به ذهن می رسد،خرید جهیزیه است.البته در گذشته خانواده ها خرید جهیزیه برای فرزندان خود را ،از سنین پایین شروع می کردند ولی در حال حاضراین رسم از بین رفته و زوجین سعی می کنند نظرات و سلایق خاص خود را در این خرید دخیل کنند.

البته چیزی که باید در خرید جهیزیه مد نظر قرار داد ،این است که باید سعی کنیم ، کالای مناسب و با کیفیت خوبی تهیه کنیم در عین حال باید بتوانیم این کالا ها را از فروشگاه هایی بخریم که هزینه کمتری برای ما داشته باشند،پس نیاز به یک برنامه ریزی و تحقیق اساسی داریم.

در ابتدا باید میزان پولی را که می خواهیم برای تهیه جهیزیه صرف کنیم، مشخص کنیم و با توجه به مقدار بودجه خود ،خرید را آغاز کنیم.

امروزه وضعیت حمل و نقل در ایران بسیار تغییر کرده است و می توانید به طور متوسط برای هر خانواده ایرانی ،داشتن یک عدد ماشین را در نظر بگیرید ،اما در زمان های دور، اکثر جابه جایی ها با شتر ،قاطر و یا با پای پیاده انجام می شد و فقط عده کمی از رجال و انسان های رده بالای کشوری و … به وسایل باربری دسترسی داشتند.

کم بودن امکانات در گذشته، روی همه ابعاد زندگی آنها تاثیر گذاشته بود ،برای مثال می توان به موضوع جهاز بران عروس که امروزه به صورت ساده با ماشین انجام می شود ،اشاره کرد.

در گذشته می بایست عده ای از افراد، وسیله های زندگی عروس و داماد را داخل سینی های بزرگ ،روی سرشان قرار می دادند که به آنها طبق کش می گفتند.

علاوه بر طبق کش ها ،عده ای نیز در طول مسیر به نواختن ساز و موسیقی مشغول می شدند تا آنکه به مقصد مورد نظر خود برسند.البته به نظر ما این کار علی رغم سختی هایی که داشت، بسیار مفرح بود!!!

امروزه با پیشرفت روز افزون صنعت و وجود وسیله های حمل و نقل مجهز و پیشرفته می توانید حمل این وسایل (جهاز عروس) را به راحتی ،بدون دردسر و باصرف کمترین خستگی انجام دهید.

حتی می توانید مسئولیت بسته بندی اثاثیه و جابه جایی را به شرکت های باربری معتبربسپارید.آنها کلیه وسایل شما را با مشخص کردن روز و ساعتی که مد نظرخودتان است با صبر و حوصله بسته بندی می کنند وبا کمک کارگران کار آزموده و حرفه ای که در اختیار دارند نسبت به جابه جایی وسیله های شما اقدام می کنند.

برچسب ها: حمل جهیزیه , حمل بار , حمل اثاث , بسته بندی اثاثیه , باربری , باربری تهران , اسباب کشی , اتوبار , اتوبار تهران ,

[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 21 آذر 1396 ] [ 18:55 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]