اشتباهات بزرگ اسباب کشی

آیا دوست دارید از به هم ریختگی های خانه هنگام اسباب کشی و آشفتگی هنگام بسته بندی اقلام ریز و درشت که همیشه درگیر آن هستید خلاص شوید؟ می توانید با کنار گذاشتن اشتباهاتی که در ادامه این مطلب ذکر کرده ایم، تاحدی از این مشکل رها شوید و بتوانید به اوضاع سروسامان دهید و یک اسباب کشی آسان و جابجایی راحت را تجربه کنید.

آیا دوست دارید از به هم ریختگی های خانه هنگام اسباب کشی و آشفتگی هنگام بسته بندی اثاثیه و اقلام ریز و درشت که همیشه درگیر آن هستید خلاص شوید؟ می توانید با کنار گذاشتن اشتباهاتی که در ادامه این مطلب ذکر کرده ایم، تاحدی از این مشکل رها شوید و بتوانید به اوضاع سروسامان دهید و یک اسباب کشی آسان و جابجایی راحت را تجربه کنید. برای یک باربری راحت و بی دردسر از پرسنل باربری دولت کمک بگیرید.اشتباه بزرگ برخی از افراد در اسباب‌کشی باید تمام خانه و اثاثیه خود را جابه‌جا کند در حالی که مدت‌ها است از بسیاری وسایل استفاده نکرده‌اند! پیش از هر کاری باید آنها را به کسانی که مورد مصرف شان است بخشید و یا آنها را دور ریخت .اگر شما خودتان در حال جابه‌جایی هستید، فقط چیزهایی که مورداستفاده تان هستند را جابه‌جا کنید "تعیین کنید آنچه شما واقعاً استفاده می کنید. مثلاً اگر شما مجلاتی دارید که از پنج سال پیش شما حتی یک‌بار هم نگاه نکردید یا ظروف و لباس‌هایی که سال‌هاست بلااستفاده ماندند همین‌الان از آن‌ها خلاص شوید.

برای حذف چیزهایی را که شما نیاز ندارید یا نمی‌خواهید سه گزینه در نظر بگیرید:

اگر شما آیتم‌هایی دارید که هنوز هم برخی از آن‌ها قابل‌استفاده هستند اما شما آن‌ها را نمی‌خواهید یا به آن نیاز ندارید آن‌ها را به کسانی که نیاز دارند اهدا کنید یا به خیریه بسپارید یا شرکت‌های خریدار اجناس دست‌دوم مراجعه کنید یا تماس بگیرید تا از وسایل بازدید و آن‌ها رو قیمت‌گذاری کنید شما می‌توانید به فروش این وسایل قبل اسباب‌کشی اقدام و از درآمد حاصل‌شده آن را برای خرید آنچه در مکان جدید بدان نیازمندید استفاده نمایید به‌عنوان‌مثال اگر یک گروه از کتاب‌های قدیمی دارید؟ پاسخ و راه‌حل یک کتاب‌فروشی برای فروش و خرید کتاب‌های دست‌دوم است .

1- اولین و مهم ترین علت در هم پیچیدن کار های اکثر ما در اسباب کشی ها نداشتن یک برنامه ریزی درست است . ما میخواهیم اقدام به انجام کاری کنیم که هیچ پیش زمینه ذهنی از آن نداریم ، یعنی : قرار است وسایل را به خانه ای ببریم که حتی به این که چطور چیدمانی برای آن مناسب تر است حتی فکر نکرده ایم و این عامل اصلی و مهم در سختی کار ما هنگام جا به جایی وسایل است .

2- شما پس از ورود به محل جدید به راحتی قادر خواهید بود وسایلتان را جا به جا کنید اما این امر در صورتی ممکن است که قبل از ورود به خانه ی جدید در زمان بسته بندی کردن ، وسایل را به درستی تفکیک کرده باشید و دیگر نیاز نداشته باشید هنگام جا به جایی وقت خود را برای پیدا کردن و جدا کردن وسایل بدرد بخور از بین وسایل بدرد نخور تلف کنید .

3- توجه به این نکته بسیار ضروریست که ، شما باید بدانید چه وسایلی میتوانند در سریع تر جمع و جور شدن وسایلتان به شما کمک کند . دم دست گداشتن و یا سریع خریداری کردن وسایل سازمان دهنده هم تنها یک بخش از کار است و مهم تر از آن درست استفاده کردن از آن هاست مثلا : بر فرض که کشو های لباس را در اولین مراحل جا به جا کنیم اما اگر ندانیم چطور لباس ها را داخل آن بچینیم فایده ای نخواهد داشت

4- همه ما زمان هایی که مشغول جا به جایی هستیم عمدتا با لباس ها یا وسایلی رو به رو میشویم که مدت هاست اصلا از آن ها استفاده نکرده ایم . بهتر است این قبیل وسایل را که مدت هاست به آن ها نیاز نداریم در بسته بندی جدا قرار داده و یا به خیره ای هدیه کنیم یا در صورت غیر قابل استفاده بودن کنار سطل زباله قرار دهیم تا از شلوغی بیشتر جلوگیری کنیم .

برچسب ها: اسباب کشی , بسته بندی اثاثیه , اسباب کشی آسان , باربری , باربری تهران , اتوبار ,

[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 7 دی 1396 ] [ 23:10 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]