شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

باربری و اتوبار

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

اشتباهات بزرگ اسباب کشی

آیا دوست دارید از به هم ریختگی های خانه هنگام اسباب کشی و آشفتگی هنگام بسته بندی اقلام ریز و درشت که همیشه درگیر آن هستید خلاص شوید؟ می توانید با کنار گذاشتن اشتباهاتی که در ادامه این مطلب ذکر کرده ایم، تاحدی از این مشکل رها شوید و بتوانید به اوضاع سروسامان دهید و یک اسباب کشی آسان و جابجایی راحت را تجربه کنید.

آیا دوست دارید از به هم ریختگی های خانه هنگام اسباب کشی و آشفتگی هنگام بسته بندی اثاثیه و اقلام ریز و درشت که همیشه درگیر آن هستید خلاص شوید؟ می توانید با کنار گذاشتن اشتباهاتی که در ادامه این مطلب ذکر کرده ایم، تاحدی از این مشکل رها شوید و بتوانید به اوضاع سروسامان دهید و یک اسباب کشی آسان و جابجایی راحت را تجربه کنید. برای یک باربری راحت و بی دردسر از پرسنل باربری دولت کمک بگیرید.اشتباه بزرگ برخی از افراد در اسباب‌کشی باید تمام خانه و اثاثیه خود را جابه‌جا کند در حالی که مدت‌ها است از بسیاری وسایل استفاده نکرده‌اند! پیش از هر کاری باید آنها را به کسانی که مورد مصرف شان است بخشید و یا آنها را دور ریخت .اگر شما خودتان در حال جابه‌جایی هستید، فقط چیزهایی که مورداستفاده تان هستند را جابه‌جا کنید "تعیین کنید آنچه شما واقعاً استفاده می کنید. مثلاً اگر شما مجلاتی دارید که از پنج سال پیش شما حتی یک‌بار هم نگاه نکردید یا ظروف و لباس‌هایی که سال‌هاست بلااستفاده ماندند همین‌الان از آن‌ها خلاص شوید.

برای حذف چیزهایی را که شما نیاز ندارید یا نمی‌خواهید سه گزینه در نظر بگیرید:

اگر شما آیتم‌هایی دارید که هنوز هم برخی از آن‌ها قابل‌استفاده هستند اما شما آن‌ها را نمی‌خواهید یا به آن نیاز ندارید آن‌ها را به کسانی که نیاز دارند اهدا کنید یا به خیریه بسپارید یا شرکت‌های خریدار اجناس دست‌دوم مراجعه کنید یا تماس بگیرید تا از وسایل بازدید و آن‌ها رو قیمت‌گذاری کنید شما می‌توانید به فروش این وسایل قبل اسباب‌کشی اقدام و از درآمد حاصل‌شده آن را برای خرید آنچه در مکان جدید بدان نیازمندید استفاده نمایید به‌عنوان‌مثال اگر یک گروه از کتاب‌های قدیمی دارید؟ پاسخ و راه‌حل یک کتاب‌فروشی برای فروش و خرید کتاب‌های دست‌دوم است .

1- اولین و مهم ترین علت در هم پیچیدن کار های اکثر ما در اسباب کشی ها نداشتن یک برنامه ریزی درست است . ما میخواهیم اقدام به انجام کاری کنیم که هیچ پیش زمینه ذهنی از آن نداریم ، یعنی : قرار است وسایل را به خانه ای ببریم که حتی به این که چطور چیدمانی برای آن مناسب تر است حتی فکر نکرده ایم و این عامل اصلی و مهم در سختی کار ما هنگام جا به جایی وسایل است .

2- شما پس از ورود به محل جدید به راحتی قادر خواهید بود وسایلتان را جا به جا کنید اما این امر در صورتی ممکن است که قبل از ورود به خانه ی جدید در زمان بسته بندی کردن ، وسایل را به درستی تفکیک کرده باشید و دیگر نیاز نداشته باشید هنگام جا به جایی وقت خود را برای پیدا کردن و جدا کردن وسایل بدرد بخور از بین وسایل بدرد نخور تلف کنید .

3- توجه به این نکته بسیار ضروریست که ، شما باید بدانید چه وسایلی میتوانند در سریع تر جمع و جور شدن وسایلتان به شما کمک کند . دم دست گداشتن و یا سریع خریداری کردن وسایل سازمان دهنده هم تنها یک بخش از کار است و مهم تر از آن درست استفاده کردن از آن هاست مثلا : بر فرض که کشو های لباس را در اولین مراحل جا به جا کنیم اما اگر ندانیم چطور لباس ها را داخل آن بچینیم فایده ای نخواهد داشت

4- همه ما زمان هایی که مشغول جا به جایی هستیم عمدتا با لباس ها یا وسایلی رو به رو میشویم که مدت هاست اصلا از آن ها استفاده نکرده ایم . بهتر است این قبیل وسایل را که مدت هاست به آن ها نیاز نداریم در بسته بندی جدا قرار داده و یا به خیره ای هدیه کنیم یا در صورت غیر قابل استفاده بودن کنار سطل زباله قرار دهیم تا از شلوغی بیشتر جلوگیری کنیم .

اتوبار پاسداران

اتوبار پاسداران با کمک نیروهای متخصص و ماهر خود در امر اسباب کشی شما را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت حمل و جابجایی اثاثیه یاری می دهد .

اتوبار پاسداران با کمک نیروهای متخصص و ماهر خود در امر اسباب کشی شما را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت حمل و جابجایی اثاثیه یاری می دهد .

باربری پاسداران

دفتر پاسداران

خدمات باربری این شرکت در پاسداران با توجه به زمان و مکان و برآورد هزینه و نیرو به شرح ذیل می باشد :

ارسال خودرو مناسب اثاثیه شما

سنجش نحوه اسباب کشی در کمترین زمان و بهترین کیفیت کار

اعزام کادر باربری ماهر و ورزیده جهت حمل و نقل وسائل منزل و اداری

ارسال لوازم بسته بندی با قیمت مناسب

اعزام نیروی متخصص بسته بندی اثاثیه

مناسب ترین خدمات اتوبار و باربری در پاسداران را با یک تماس از وی آی پی تهران بخواهید

لطفا جهت هماهنگی با شماره تلفن 22380176 22381218 تماس حاصل نمایید.

حمل جهیزیه

یکی از مواردی که بعد از شنیدن کلمه ازدواج به ذهن می رسد،خرید جهیزیه است.البته در گذشته خانواده ها خرید جهیزیه برای فرزندان خود را ،از سنین پایین شروع می کردند ولی در حال حاضراین رسم از بین رفته و زوجین سعی می کنند نظرات و سلایق خاص خود را در این خرید دخیل کنند.

البته چیزی که باید در خرید جهیزیه مد نظر قرار داد ،این است که باید سعی کنیم ، کالای مناسب و با کیفیت خوبی تهیه کنیم در عین حال باید بتوانیم این کالا ها را از فروشگاه هایی بخریم که هزینه کمتری برای ما داشته باشند،پس نیاز به یک برنامه ریزی و تحقیق اساسی داریم.

در ابتدا باید میزان پولی را که می خواهیم برای تهیه جهیزیه صرف کنیم، مشخص کنیم و با توجه به مقدار بودجه خود ،خرید را آغاز کنیم.

امروزه وضعیت حمل و نقل در ایران بسیار تغییر کرده است و می توانید به طور متوسط برای هر خانواده ایرانی ،داشتن یک عدد ماشین را در نظر بگیرید ،اما در زمان های دور، اکثر جابه جایی ها با شتر ،قاطر و یا با پای پیاده انجام می شد و فقط عده کمی از رجال و انسان های رده بالای کشوری و … به وسایل باربری دسترسی داشتند.

کم بودن امکانات در گذشته، روی همه ابعاد زندگی آنها تاثیر گذاشته بود ،برای مثال می توان به موضوع جهاز بران عروس که امروزه به صورت ساده با ماشین انجام می شود ،اشاره کرد.

در گذشته می بایست عده ای از افراد، وسیله های زندگی عروس و داماد را داخل سینی های بزرگ ،روی سرشان قرار می دادند که به آنها طبق کش می گفتند.

علاوه بر طبق کش ها ،عده ای نیز در طول مسیر به نواختن ساز و موسیقی مشغول می شدند تا آنکه به مقصد مورد نظر خود برسند.البته به نظر ما این کار علی رغم سختی هایی که داشت، بسیار مفرح بود!!!

امروزه با پیشرفت روز افزون صنعت و وجود وسیله های حمل و نقل مجهز و پیشرفته می توانید حمل این وسایل (جهاز عروس) را به راحتی ،بدون دردسر و باصرف کمترین خستگی انجام دهید.

حتی می توانید مسئولیت بسته بندی اثاثیه و جابه جایی را به شرکت های باربری معتبربسپارید.آنها کلیه وسایل شما را با مشخص کردن روز و ساعتی که مد نظرخودتان است با صبر و حوصله بسته بندی می کنند وبا کمک کارگران کار آزموده و حرفه ای که در اختیار دارند نسبت به جابه جایی وسیله های شما اقدام می کنند.

نکات مهم زمان اثاث کشی

انتقال به خانه ی جدید برای شما هیجان انگیز و درعین حال سخت است. به نکات زیر توجه داشته باشید تا اسباب کشی شما به راحتی و بدون مشکل سپری شود.

رعایت این نکات در اسباب کشی ضروری است :

1 . از شرکت های شناخته شده کمک بگیرید

جابجایی وسایل به خانه ی جدید توسط شرکت های اتوبار که قابل اعتمادند اهمیت زیادی دارد. از آن ها بپرسید از چه وسیله ای برای جابجایی وسایل استفاده می کنند، ماشین آن ها چیست، چند نفر کارگر دارند و ... این کارها برای اطمینان از رسیدن تمام وسایل شما بدون نقص و آسیب به خانه ی جدید است.

2 . وسایلتان را تنها نگذارید

این یک نباید بزرگ است. حتی اگر از قابل اعتمادترین شرکت ها کارگر گرفته اید باید بازهم تمام مراحل کار را به دقت تحت نظر داشته باشید. هیچ وقت وسایل را بدون مراقب نگذارید، شما می دانید کدام وسایلتان نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

3 . مواظب خانه ی خود باشید

همیشه در اسباب کشی می خواهید تندتر کارها را انجام دهید تا تمام شوند. شما بدون اینکه زیاد به خانه ی خود توجهی داشته باشید همه چیز را تند تند جابجا می کنید که این کار می تواند باعث آسیب به خانه شود. به گوشه ها دقت داشته و مراقب رنگ خانه باشید، مواظب باشید مبلمان و وسایل شما و دیوارهای خانه آسیبی نبینند.

همچنین بخوانید : تمامی راه ها و نکات خانه داری حرفه ای

4 . بارها و بارها چک کنید

همیشه حواستان جمع باشد، همه ی جزئیات را تحت نظر داشته باشید. لیستی از وسایل خود و تعداد جعبه ها تهیه کنید. با بردن هر وسیله به خانه در لیست خود جلوی آن یک تیک بزنید. در واقع بعد از رسیدن به مقصد باید تمام کارتن های خود را شمرده و تمام وسایل را چک کنید تا کامل و سالم باشند.

5 . روی بسته بندی نام وسایل را مشخص کنید

در ابتدا مشخص کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته قرار گیرند، وسایل اتاق نشیمن، اتاق کودک، آشپزخانه و حمام را جدا کنید. روی هر جعبه با جزئیات مشخص کنید چه چیزهایی داخل آن است. روی جعبه هایی که وسایل آن شکستنی هستند حتماً کلمه ی "شکستنی" را ذکر کنید.

6 . بر تمام مراحل نظارت وجود داشته باشد

سعی نکنید خودتان همه ی کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود نیز برای این کار کمک بگیرید. هر نفر در یک نقطه از مسیر بوده و بر کار نظارت داشته باشد. باید مطمئن شوید وسایل کامل داخل خانه ی شما می شوند. مراقب باشید کارگران وسایل سنگین را روی هم نگذارند و کارتن هایی که روی آن شکستنی نوشته اید را با احتیاط حمل کنند.

7 . قبل از اسباب کشی باید کارهای خانه تمام شده باشند

اگر کارهای خانه ی جدید هنوز تمام نشده است بهتر است اسباب کشی خود را کمی عقب بیندازید، زیرا کار در خانه زمانی که خودتان هم در آن ساکن هستید سخت است. حتی کارهای کوچک مانند طراحی یک دیوار یا نصب کابینت باید قبل از آمدن شما تمام شده باشد. در صورت امکان صبر کنید تا کارها تمام شوند، عجله نکنید.

8 . هر بار از یک قسمت خانه شروع کنید

همه ی جعبه ها و کارتن های بسته بندی اثاثیه را همزمان باز نکنید، هر بار از یک نقطه کار خود را شروع کنید. بهتر است از اتاق نشیمن که درب خانه به آن باز می شود کارتان را شروع کنید. سپس به نوبت سراغ اتاق های دیگر بروید. می توانید برای چیدن وسایل از دوستان خود نیز کمک بگیرید. بهتر است اتاق خواب را شما و همسرتان بچینید زیرا فضایی شخصی است و باید توسط خودتان به آن رسیدگی شود.

بسته بندی حرفه ای وسایل منزل

شیوه بسته بندی اثاثیه منزل

الف - نحوه آماده کردن یخچال و فریزر جهت اسباب کشی

شیوه بسته بندی اثاثیه منزل

الف - نحوه آماده کردن یخچال و فریزر جهت اسباب کشی

  • یخچال و فریزر بایستی برفک نداشته باشند و خشک و تمیز باشند .
  • محتویات یخچال حداقل چند ساعت قبل از اسباب کشی کاملا خالی شوند .
  • کلیه ی قطعات متحرک درون یخچال را برداشته و یا محکم کنید.
  • درب یخچال و فریزر جهت حمل چسب زده شود تا در حال جابجایی باز نشوند.
  • پیچ های قابل تنظیم در زیر یخچال و فریزر کامل بسته شوند.
  • اگر یخچال و فریزر نو و پلمب باشد با کارتن مخصوص خود و پلمب شده حمل می شود در غیراینصورت نباید با کارتن یا پلاستیک بسته بندی شود و توسط کارگران با پتو پیچیده می شود .
  • در هنگام جابجایی بصورت عمودی حمل شود.
  • بعد از جابجایی حداقل تا دو ساعت از روشنکردن یخچال جدا خودداری کنید.

ب - شیوه بسته بندی چینی آلات و ظروف شکستنی

  1. ظروف چینی جدا از یکدیگر ، بوسیله روزنامه یا پارچه پیچیده شوند و با دقت داخل کارتن چیدمان شوند به طوری که با یکدیگر برخورد نکنند و تحت فشار همدیگر نباشند.
  2. کف کارتن یک تکه مقوا گذاشته شود تا هنگام جابجایی قسمت انتهایی کارتن باز نشود
  3. از کارتن های مقاوم و سایز کوچک استفاده شود.
  4. دور کارتن با چسب کارتن کاملا پیچیده شود.
  5. روی کارتن های چینی آلات با ماژیک ( ترجیحا قرمز ) بزرگ نوشته شود * شکستنی *
  6. این کارتن ها جدا از سایر کارتن ها گذاشته شود و هنگام اسباب کشی به کارگران یادآوری شود تا نکات ایمنی رعایت شود .

ج – شیوه بسته بندی تلویزیون معمولی یا ال سی دی ، مایکروفر و کامپیوتر جهت اسباب کشی:

  • حتما می بایست با کارتن مخصوص خود ، بسته بندی نموده و درب آن را محکم چسب بزنید در غیراینصورت مسئولیت و ضمانت حمل آن به عهده صاحب بار می باشد.
  • در اطراف تلویزیون و مایکروفرکائوچوهای مخصوص خود قرار دهید ؛ در غیراینصورت ابر یا پارچه در اطراف آن قرار دهید تا از ضربه های احتمالی یا فشار به دستگاه جلوگیری بعمل آید .

د – نحوه آماده سازی لباسشویی ، اجاق گاز و ظرفشویی جهت اسباب کشی

  1. اگر این لوازم نو و پلمب باشند ، با کارتن مخصوص خود و پلمب شده ، حمل می شود در غیراینصورت نباید با کارتن یا پلاستیک بسته بندی شوند توضیحا این وسایل جهت حمل توسط کارگران با پتو پیچیده می گردد .
  2. اگر لباسشویی های اتوماتیک باشد بایستی قبل از جابجایی ، پیچ های ویژه ی حمل و نقل که محل آن پشت لباسشویی قرار دارد ، محکم بسته شوند .
  3. نکته:قبل از استفاده ی مجدد از دستگاه لباس شویی،حتما پیچ ای ویژه حمل و نقل را باز کنید.درصورت باز نکردن این پیچ ها پیش از استفاده باعث آسیب به دستگاه میگردد.
  4. شیلنگ ها و لوله های اجاق گاز ، لباسشویی و ظرفشویی می بایست جمع آوری و بسته بندی شوند.
  5. پیچ های قابل تنظیم در زیر لباس شویی،اجاق گاز و ظرفشویی کاملا بسته شوند.
  6. درب لباسشویی،ظرفشویی و اجاق گاز حتما بسته شوند.
  7. درب شیشه ای روی اجاق گاز،باچسب پهن نواری محکم بسته شود و جهت اطمینان بیشتر با مقوا قرار داده و با چسب پهن نواری،آن را بچسبانید.

باربری در محدوده نیاوران

باربری در محدوده نیاوران

باربری نیاوران تمام نیازهای شما در حین اسباب کشی را در نظر گرفته و در رفع آنها بالاترین کوشش را می نماید . باربری نیاوران اخلاق خوب و رضایت مشتریان خود را در الویت کار قرار داده است

باربری در محدوده نیاوران

باربری نیاوران تمام نیازهای شما در حین اسباب کشی را در نظر گرفته و در رفع آنها بالاترین کوشش را می نماید . باربری نیاوران اخلاق خوب و رضایت مشتریان خود را در الویت کار قرار داده است

باربری تهران نیاوران

اسباب کشی و حمل اثاثیه در محدوده نیاوران

خدمات اتوبار و باربری نیاوران

- با در اختیار داشتن انواع خودرو حمل بار و اثاثیه منزل و یا دفاتر کار شما با ارسال مطابق نیازتان شما را برای جابجایی یاری می دهد

- کارگران باربری زبده و توانمند به تعداد مورد نیاز و متخصص برای حمل اثاثیه سنگین و بسیار سنگین و بد بار مثل پیانو و گاو صندوق

- افراد متخصص در امر بسته بندی اثاثیه برای انجام هر چه بهتر بسته بندی برای جلوگیری از هر گونه آسیب دیدگی اسباب و اثاثیه

- ارسال تمامی لوازم مورد نیاز بسته بندی اثاثیه با تعرفه مشخص و کیفیت مطلوب

- مشاوره قبل و حین اسباب کشی برای تسریع هر چه بیشتر و بالا بردن کیفیت کار اسباب کشی

- اعزام کارگر بانو در صورت درخواست شما برای محیط هایی که ورود آقایون ممنوع می باشد

هدف باربری نیاوران جلب رضایت و اعتماد مشتریان عزیز و حفظ سلامت اثاثیه آنها می باشد .


اسباب کشی و اتوبار در صادقیه

اسباب کشی و اتوبار در صادقیه

اتوبار و باربری صادقیه با سالها فعالیت مستمر و با افتخار در زمینه حمل و نقل و اسباب کشی منزل ، اداره و شرکت ها آمادگی خود را در انجام فعالیت های زیر و سرویس دهی شایسته اعلام می دارد :

اسباب کشی و اتوبار در صادقیه

اتوبار و باربری صادقیه با سالها فعالیت مستمر و با افتخار در زمینه حمل و نقل و اسباب کشی منزل ، اداره و شرکت ها آمادگی خود را در انجام فعالیت های زیر و سرویس دهی شایسته اعلام می دارد :

خدمات بدون تعطیلی ، بدون وقفه و بصورت بیست و چهارساعته

مشاوره قبل از شروع هر کاری و برنامه ریزی و تعیین بهترین زمان

اعزام خودرو مناسب با حجم وسایل منزل و یا دفتر کار ( وانت بار ، کامیون ، خاور و ...)

اعزام راننده با تجربه و راه بلد بدون فوت وقت برای یافتن مسیر

نیروهای متخصص بسته بندی وسایل همراه با تمامی وسایل مورد نیاز طبق تعرفه

اعزام نیروی توانمند و ماهر باربری برای حمل و جابجایی وسایل بخصوص وسایل بد بار و سنگین مانند تردمیل

باربری صادقیه با تمام قوا در زمینه حمل و نقل و با ضمانت سلامت اسباب و اثاثیه شما در خدمت شماست . الویت اتوبارصادقیه لبخند رضایت مشترین گرامی می باشد . تنها کافیست در اسرع وقت با ما تماس گرفته و از صفر تا صد خدمات ما بهره بگیرید .

ترفندهای اسباب کشی

اسباب کشی آسان نیاز به یکسری راهکار دارد که با یادگیری آن می توان به آن دست یافت.در این مقاله سعی شده ترفندهایی را یادآور شویم که در بهبود روند اثاث کشی به کار بیاید و راحتی در این امر را برای شما به همراه داشته باشد.

اسباب کشی آسان نیاز به یکسری راهکار دارد که با یادگیری آن می توان به آن دست یافت.در این مقاله سعی شده ترفندهایی را یادآور شویم که در بهبود روند اثاث کشی به کار بیاید و راحتی در این امر را برای شما به همراه داشته باشد.

ترفندهای اثاث کشی

روزهای پر استرس یافتن منزل نو گذشته و روزهای پر کار اسباب کشی نزدیک می شود . ما در اینجا با آموزش چند ترفند ساده سعی در یاری رساندن به شما داریم :

تناسب متراژهای خانه قدیمی و جدید را در نظر بگیرید . اگر خانه جدید کوچکتر باشد بالطبع نیاز مند دور ریختن یکسری اثاثیه اضافی و کم کاربرد هستید که بعدا گیج و سردرگم یافتن جا برای آنها نشوید . در حین جمع کردن اثاثیه به دور ریختن و بخشیدن زیادی ها هم مشغول باشید .

شاید متراژ خانه ها یکسان و حتی خانه جدید بزرگتر باشد ولی کمد و کابینت به اندازه نیاز شما نداشته باشد . پیش از اسباب کشی نسبت به تامین فضا اقدام کنید .

با تهیه کارتن های مقاوم در سایزهای مختلف از کیفیت بسته بندی اثاثیه اصمینان حاصل کنید ، روی هر کارتن خلاصه ای از محتویات و مکان مورد استفاده آن را بنویسید .

بهتر است بعد از حمل اثاثیه به منزل جدید ابتدا خرده ریزهای ضروری آشپزخانه را جابجا کنید با این کار حداقل برای پخت و سرو غذا به مشکل نمی خورید .

نصب و راه اندازی گاز و یخچال و تعیین محلی برای استراحت از الویت های بعد از اسباب کشی می باشد .

باربری تهران ویلا

باربری تهران ویلا: سرویس باربری بیست و چهار ساعته در تهران ویلا ، بسته بندی حرفه ای لوازم در محدوده تهران ویلا با وسایل مورد نیاز، حمل و جابجایی وسائل سنگین و جهیزیه در تهران ویلا

باربری تهران ویلا: سرویس باربری بیست و چهار ساعته در تهران ویلا ، بسته بندی حرفه ای لوازم در محدوده تهران ویلا با وسایل مورد نیاز، حمل و جابجایی وسائل سنگین و جهیزیه در تهران ویلا

اتوبار و باربری تهران ویلا

اتوبار تهران ویلا اقدام به ارائه سرویس ویژه در محدوده تهران ویلا نموده است. کلیه شهروندان تهران ویلا تنها با یک تماس از خدمات بهترین باربری تهران استفاده خواهند کرد . هدف ما جلب رضایت و آرامش همشهریان عزیز میباشد.

سرویس های اتوبار تکبار در محدوده تهران ویلا

- ارسال بهترین سرویس باربری و اتوبار در تهران ویلا با کلیه امکانات و متناسب با حجم بار در محدوده تهران ویلا

- ارسال تجهیزات بسته بندی ( محکم و بادوام، قیمت مناسب : فوم، سلفون، چسب، کارتن ساده، کارتن رگال دار و ضربه گیر.. )

- اعزام نیروی متخصصی و مجرب باربری جهت حمل وسائل

- اعزام کارگر ماهر و خوش اخلاق جهت حمل وسائل سنگین نظیر گاوصندوق

- باربری و حمل و نقل شبانه روزی شهری و بین شهری ( از مبداء تهران به سایر نقاط کشور )

- مشاوره و راهنمایی اسباب کشی و باربری

کافیست با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید. ما معتقد به ارائه بهترین سرویس باربری در کلیه مناطق تهران هستیم. بهترین سرویس اتوبار در تهران ویلا را از ما بخواهید !

بهترین بسته بندی برای باربری

بسته بندی اقلام و اثاثیه یکی از مهم ترین مراحل باربری است. اگر شما خودتان کار بسته بندی لوازم را بر عهده گرفته‌اید بهتر است دانش خود را در زمینه بهترین و آسان‌ترین روش بسته بندی بالا ببرید. شما نیاز دارید که بدانید برای بسته بندی کردن اجسام از چه وسایلی می‌توانید استفاده کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم که با ما همراه باشید. بهترین بسته بندی شامل فاکتورهایی می‌شود که ما به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.


بسته بندی اقلام و اثاثیه یکی از مهم ترین مراحل باربری است. اگر شما خودتان کار بسته بندی لوازم را بر عهده گرفته‌اید بهتر است دانش خود را در زمینه بهترین و آسان‌ترین روش بسته بندی بالا ببرید. شما نیاز دارید که بدانید برای بسته بندی کردن اجسام از چه وسایلی می‌توانید استفاده کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم که با ما همراه باشید. بهترین بسته بندی شامل فاکتورهایی می‌شود که ما به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

بسته بندی باید محکم باشد.

طوری لوازمتان را داخل کارتن قرار دهید که انگار برای مدت‌ها بار سفر بسته‌اید. هرچه بسته بندی شما بادوام‌تر باشد لوازم شما بیشتر و بهتر محافظت می‌شوند. بنابراین از چسب‌های پهن مخصوص کارتن برای بستن در جعبه‌ها استفاده کنید و مطمئن شوید که هر چهار طرف جعبه کاملا قرص و محکم است.

– هر جعبه دارای برچسب باشد.

هر جعبه را با ماژیک از سایر کارتن‌ها مجزا کنید. اگر همه جعبه‌ها مثل هم باشند نمی‌توانید تشخیص دهید که داخل هر جعبه چه وسایلی را قرار داده‌اید. در این صورت مجبور هستید همه کارتن‌ها را یکی یکی باز کنید تا محتویات داخل آن را ببینید و این کار بسیار کلافه کننده است. بنابراین به هنگام جمع کردن وسایل خود بر روی هر جعبه برچسب مربوطه را بچسبانید.

در اختیار داشتن انواع جعبه‌ها

بسته بندی اثاثیه موفق در گرو داشتن جعبه‌ها با اندازه‌های متنوع است. برای هر وسیله‌ای از کارتن مخصوص به خود و با اندازه مناسب استفاده کنید. در اختیار داشتن انواع و اقسام جعبه‌ها برای بسته بندی کلیه لوازم خانه یکی از نیازهای اولیه باربری است.

امکانات جانبی

استفاده از امکاناتی نظیر عایق‌ها و فوم‌های ضربه گیر، کارتن‌های رگال دار برای بسته بندی کردن لباس‌‌ها، ساک‌ زیپ دار رختخواب و کارتن‌های چند لایه مقاوم از جمله مواردی هستند که به شما در اسباب کشی موفق کمک می‌کنند. مسلما هرچه امکانات شما بیشتر باشد بسته بندی مناسب‌تری را می‌توانید داشته باشید.

123